ponedeljek, 23. april 2012

Povej mi, kaj bereš, povem ti, kdo si! - Boštjan Tadel

Ko sem bila majhna, še preden sem znala brati pa tudi še potem, se mi je zdelo strašno fensi, v kaj vse so odrasli v naši družini moleli svoje nosove in brali, brali, brali ... V našem stanovanju se niso le neizprosno nabirale vedno nove skladovnice knjig, ki jih ni bilo več kam dati, pač pa tudi literarnih revij - za Novo revijo, Literaturo, Sodobnost se mi zdi, kot da so bile del mojega življenja že od nekdaj. V gimnazijskih letih so postale tudi moje čtivo. In zraven "intelektualni tabloid" Razgledi.

Kulturi in literaturi odmerjen medijski prostor se pod težo duhovno revnega časa neizprosno oži, zato sem še toliko bolj vesela tistih "sogovornikov", ki odpirajo vrata v svetove ustvarjalnosti. Vsak torek drvim po Delo, da čim prej použijem tedensko dozo Književnih listov in vsako drugo sredo se veselim Pogledov. Po profesionalni deformaciji se seveda najprej zapodim med knjigam in pisateljem namenjene strani, kjer mojo pozornost pogosto ujamejo intervjuji in članki Boštjana Tadla, namestnika odgovorne urednice Pogledov, sicer pa tudi dramatika, ljubitelja klasične glasbe in športa.


Ker je Boštjan žlahten sogovornik na temo knjig (in še marsičesa), bo aprilski gost Povej mi, kaj bereš, povem ti, kdo si! Dobimo se v Trubarjevi hiši literature v četrtek, 26. aprila ob 19h. Se veselim! :)

2 komentarja:

  1. In katere knjige je prinesel?

    OdgovoriIzbriši
  2. To nameravam še napisat v posebni objavi, ampak mi nekako ne uspe ujet same sebe za rep ;) Tako da zaenkrat kar tule:
    - Tomaž Šalamun: Glas
    - Philippe Solers: Le Cavalier du Louvre
    -Vikram Seth: The Golden Gate
    -Haruki Murakami: 1Q84 (Book I,II,III)
    -Hugh Johnson's Pocket Wine Book

    OdgovoriIzbriši